"Obyčejná" Audi RS6 v kombíku je samozřejmě sama o sobě odpovědí na většinu otázek. Chcete prostor pro bagáž, děti a psa. Chcete spoustu koní. Chcete čtyřkolku. Chcete auto, které vypadá emotivně a agresivně. Chcete pořádný zvuk. A chcete pořádný motor. Desetiválec už sice pod kapotou nevrní, ale čtyřlitrové osmiválcové biturbo taky není k zahození, jak ostatně Jakub v Mostě názorně předváděl.

A teď se spekuluje o stejném monstru ve výbavě Allroad, což znamená vyšší světlou výšku, oplastování, prostě klasická cingrlátka pro fanoušky polních cest. Nevím, jestli nějakého chalupáře kdy zastavilo, že má RS6 Avant, ale pokud ano, teď mu možná Audi jeho problémy vyřeší. A pořád zůstane zatáčkovým poděsem, který vyloudí úsměv na rtech, a tedy ideální volbou prvního a posledního auta, které kdy koupíte. Informace o případné výrobě RS6 Avant Allroad jsou zatím ve fázi drbů, takže se nesmíte divit, když si někde přečtete, že to rovnou bude Performance verze s 600 koníky, ale úplně nereálná tahle diverzifikace není. Audi by to nic moc nestálo a Allroady se velmi dobře prodávají. Jako limitku bychom si to krásně dokázali představit.

A bylo by mimochodem hezké, kdyby si vzala příklad i škodovka. O novém benzínovém RSku, které v rámci faceliftu dostane 245 koní, jste už asi slyšeli. Když dala Škoda nejvýkonnější TDI do Octavie Scout, mohl by se tam nastěhovat i nejrychlejší benzín, no ne?